پدیده ذهن برتر

پدیده ذهن برتر

 

این نرم افزار لینک و عنوان وبلاگ یا وبسایت شما را به لینکدونی تعداد زیادی از وبلاگ های بروز شده ی میهن بلاگ و یا وبلاگ های انتخابی دلخواه شما ارسال میکند.

بی شک بهترین راه افزایش بازدید و بهبود رتبه ی وبلاگ یا سایت شما (در صورتی که نخواهید هزینه ای برای . تبلیغات پرداخت کنید) استفاده از این نوع نرم افزار ها است.

دانلود - 1500 تومان
پارسی رنک

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:افزایش بازدید,بهبود رتبه ی وبلاگ,تبلیغات,ایران استور,fazdl,درامد اینترنتی, | 14:4 | نویسنده : H&A |

کاربرانی که قصد سرمایه گذاری در پارسی رنک دارند می توانند با خرید سهام پارسی رنک درآمد بیشتری کسب کنند. سود سهام با افزایش عمر سهام افزایش می یابد و ماهانه 9 تا 18 درصد است

 


خرید سهام با کلیک بر لینک

پارسی رنک

تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:سود ماهانه 18 درصد,سود سهام,سایت پارسی رنک,ایران استور,سهام,fazdl, سپرده, | 13:4 | نویسنده : H&A |

 

مژده

 

 

در قسمت نظرات ایده های خود را برای ساخت برنامه های اندرویدی موبایل قرار بدید

 

به بهترین ایده با هماهنگی از طریق ایمیل 50000هزار تومان جایزه میدهیم

 

یک ایده ناب بگو 50هزار تومان برنده شو

پارسی رنک

تاريخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:, | 15:54 | نویسنده : H&A |

فروش ویژه بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد



بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد، از همین امروز موفقیت و میلیونر شدن را آغاز کنید! کلکسیون ارزشمند 7 مجموعه اشتغال زا متفاوت در یک مجموعه. بیش از 80 ساعت ویدیو آموزشی فارسی. عرضه شده در پکیج شکیل شامل 12 DVD اوریجینال برای اولین بار در ایران.
موفقیت در ایجاد کسب و کار و ثروتمند شدن اصلا دور از دسترس نیست، هرگز نمی توان یک شبه ثروتمند شد اما می توان با برنامه ریزی و مشاوره مناسب، موفق و ثروتمند شد. سرمایه شما برای شروع کسب و کار، تلاش، استعداد و پشتکار شماست نه صدها میلیون تومان سرمایه اولیه.
اگر برای ایجاد شغل سرمایه کلانی ندارید و شغل مناسبی نیز برای خود پیدا نکرده اید، اگر شما هم به فکر استفاده از استعدادهایتان در راه اندازی کسب و کار هستید، اگر قصد دارید از همین امروز موفقیت و درآمد زایی کاملا قانونی و حلال را شروع کنید، بسته بزرگ "اشتغال زایی و کسب درآمد" به شما کمک می کند تا علاوه بر آشنایی صدها شغل و حرفه درآمد زا، با رازهای موفقیت در کسب و کار و ثروتمند شدن آشنا شوید.
 
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 59000 تومان

پارسی رنک

تاريخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب: فروش ویژه بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد,شغل مناسب,استفاده از استعدادهایتان, | 2:10 | نویسنده : H&A |
خرید پستی
قیمت این محصول: 27,000 تومان

 

مجموعه بی نظیر و کامل تمام سریال های تلویزیونی "مهران مدیری" در یک پکیج !

"پاورچین"  -  "نقطه چین" - "شب های برره" -  "باغ مظفر"

"مرد هزار چهره" -  "مرد دو هزار چهره" - "جایزه بزرگ"

 "مجموعه لحظه های خوش"  و  طنز ویژه و جنجالی سال 2011 مهران مدیری

در قالب 20 DVD قابل پخش در تمام دستگاههای خانگی و کامپیوتر ...

با قیمتی واقعا استثنایی !



تعداد : 21 DVD      قیمت : 27000 تومان

 این مجموعه از کلکسیونی بیش از 300 CD تشکیل شده اند و در قالب 21 DVD گنجانده شده اند تا هزینه ی این مجموعه ارزشمند به طور چشمگیری برای علاقمندان کاهش پیدا کند و همه بتواند این آرشیو استثنایی را داشته باشند !

لیست سریال های موجود در این مجموعه بی نظیر :
- سریال پاورچین ( محصول 1381 )
فرهاد (مهران مدیری) که یک برره‌ای است در تهران مشغول کار در یک اداره‌است. در پی قبول شدن شادی (سحر ولدبیگی) -خواهر فرهاد- در دانشگاه در رشتهٔ "کتابگذاری"، پدرش او را نیز به تهران می‌آورد تا در کنار فرهاد و مهتاب زندگی کند.
 داود(جواد رضویان) که یک پایین برره‌ای است، در تهران عاشق دختری به نام یاسمن (شقایق دهقان) می‌شود واز فرهاد و مهتاب می‌خواهد که برای او و یاسمن، عروسی برگزار کنند. به این ترتیب داود و یاسمن نیز وارد خانهٔ فرهاد می‌شوند و برای زندگی، در یکی از اتاق‌ها سکونت می‌کنند. پس از اینکه سپهر (سیامک انصاری) نیز به جمع این افراد اضافه می‌شود، در هر قسمت اتفاق تازه‌ای رخ می‌دهد که ماجرای همان قسمت از برنامه به صورت طنز و کمدی بیان می‌شود.

- سریال نقطه چین (محصول 1383 )
داستان دربارهٔ یک آپارتمان است که از سه خانه تشکیل شده است و یکی از خانه‌ها صاحبخانه آپارتمان(سعید پیردوست) در نقش آقای پیردوست و پسرش(سیامک انصاری) در نقش کوروش که مغازه‌ای نیز در نزدیکی دارند مستاجر خانه دوم یک کاراگاه(که بعد بازنشسته می‌شود و کارمند می‌گردد)(با بازی مهران مدیری) در نقش اردلان پشندی (اردل) و همسرش (سحر جعفری جوزانی) در نقش منیژه (منیژ) و خانه سوم، منزل باجناق مهران مدیری(با بازی رضا شفیعی جم) در نقش بامشاد پَهن فر و همسرش(با بازی سحر ولدبیگی) در نقش مُژده است
 مهران مدیری و رضا شفیعی جم در یک شرکت همکار هستند و پدر زن آنها رییس شرکت است. همچنین کوروش بعد ها با خواهر بامشاد یعنی بهنوش ازدواج میکند.

- سریال جایزه بزرگ (محصول 1384 )
داستان درباره خانواده‌ای است که از نظر مالی وضع مناسبی ندارند.در همین هنگام یکی از آنها مهران مدیری خبری میشنود که او از طرف بانک برنده ماشین چندصد میلیونی شده است. او از شنیدن این خبر خوشحال می‌شود ولی متصدی بانک به او می‌گوید شما به طور شریکی با یک نفر دیگر (رضا شفیعی جم) برنده شدید. و از این زمان به بعد همه سعی دارند سهم بیشتری از فروش ماشین ببرند که باعث ایجاد وقایع کمدی می‌شود.

- سریال شب های برره (محصول 1384 )
شب‌های برره، یکی از مجموعه‌های موفق طنز تلویزیونی ایرانی است. با توجه به نفوذ عمیق و تأثیر گذار این مجموعه، که شامل کاربرد روزمرهٔ برخی از اصطلاحات و کلمات و افعال ساختهٔ نویسندگان مجموعه بین مردم پس از چند سال است، می‌توان دست اندرکاران شب‌های برره را مورد تحسین قرار داد. شب‌های برره از جذاب‌ترین سریال‌هایی است که تا کنون از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده‌است.



تعداد : 21 DVD      قیمت : 27000 تومان

- سریال باغ مظفر (محصول 1385 )
مهران مدیری درباغ مظفر، عادت‌های دیروز را که با احوالات امروز همگون نشده در قالب دو خانواده که بازماندهٔ دورهٔ قجرها هستند دستمایهٔ کار قرار داد. دو خان در یک باغ با هم زندگی می‌کنند و دیواری، آن‌ها را از هم جدا ساخته. وصلتی صورت می‌گیرد و آدم‌های جدیدی وارد این باغ می‌شوند که برخلاف میل صاحبان آن، جور دیگری رفتار می‌کنند. تناقض رفتاری اهالی باغ و آدم‌های تازه وارد، فضای غالب طنز باغ مظفر را تشکیل می‌دهد.

- سریال مرد هزار چهره (محصول 1387 )
مرد هزار چهره نام مجموعه طنزی است که هر شب از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز ۱۳۸۷ پخش شد، «مرد هزار چهره» عنوانی است که در این داستان به مسعود شصت‌چی نقش اول فیلم به بازیگری مهران مدیری اطلاق می‌شود. کارگردان این سریال مهران مدیری است و پیمان قاسم‌خانی سرپرست گروه نویسندگان. مجید و حمید آقاگلیان تهیه کنندهٔ سریال «مرد هزار چهره» هستند. این سریال تلویزیونی که قرار بود در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ایام نوروز پخش شود، طی ۱۳ قسمت در ۱۳ نوروز خاتمه یافت. این مجموعه روایتگر داستانی اجتماعی است و موقعیت‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد تا به جای دیگری اشتباه گرفته شود.
 نکتهٔ مهم دربارهٔ مرد هزارچهره تعدد لوکیشن و تفاوت‌های فراوان کار با آثار قبلی مهران مدیری است.

- سریال مرد دو هزار چهره (محصول 1388 )
مرد ۲‌هزار چهره نام مجموعه تلویزیونی ایرانی است که در نوروز ۸۸ از شبکه سوم سیما ‌شد. این مجموعه دنباله‌ای بر مجموعه تلویزیونی مرد هزار چهره است که در نوروز ۱۳۸۷ از همین شبکه پخش گردید.کارگردانی این اثر را مهران مدیری به عهده دارد و علاوه بر بازیگران مشترک سال گذشته حدود ۴۰ نفر بازیگر جدید نیز به مجموعه اضافه شده‌اند
این سریال در ۱۳ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید شده‌است. مهران مدیری این‌بار در نقش «مسعود شصت‌چی» در پنج موقعیت مختلف با افراد دیگری از جمله یک خلبان، یک سرمربی فوتبال و خودش اشتباه گرفته می‌شود. نویسندگان این مجموعه امیرمهدی ژوله، مهراب قاسم‌خانی و خشایار الوند هستند.

- سریال لحظه های خوش (محصول 1373 )
این برنامه متشکل از آیتمهای متفاوتی از قبیل بخشهای نمایشی برنامه «ساعت خوش»، پلاتوهای مجری با اجرای اردشیر منظم و میان برنامه‌های متفاوت می‌باشد. موضوعاتی که در این برنامه مطرح خواهد شد شامل موضوعات مختلفی از قبیل مسائل اجتماعی و اخلاقی است که توسط مجری برنامه به آن پرداخته خواهد شد.

- طنز ویژه و جنجالی سال 2011 مهران مدیری



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد : 21 DVD      قیمت : 27000 تومان

 

 

خرید پستی
پارسی رنک

خرید پستی
قیمت این محصول: 42,000 تومان

 

ادکلن زنانه چنس چنل (Chance Chanel)

محبوبترین و دلپذیرترین رایحه زنانه در جهان

از بهترین تولید های کمپانی محبوب چنل


مخصوص خانوم های مشکل پسند و خوش سلیقه

با بسته بندی اورجینال و شکیل


قیمت : 42000 تومان



ادکلن چنس چنل یکی از پر فروشترین ادکلن های زنانه در دنیاست که همواره طرفداران بسیار مشهوری داشته است. این ادکلن با ماندگاری بالا که بوی زیبای آن شما را مسحور خود خواهد کرد.
ادکلن دخترانه بی نظیر Chance Chanel مخلوطی است از طراوت و تازگی و خنکی رایحه ی لیمو و گل سنبل ایرانی همراه با گرمی و تندو تیزی و منحصر به فرد بودن رایحه ی عنبر و نعنای هندی و گل یاسمن که یک ترکیب منحصر به فرد و شگفت انگیز را به وجود اورده است. رایحه ی خوب این عطر به طور ماهرانه ای، هر لحظه باعث جذابیت بیشتر شما برای دیگران می شود و این تغییر در دیگران شما را شگفت زده خواهد کرد. با استفاده از این محصول هر لحظه خواهید فهمید که این یک محصول منحصر به فرد است.


قیمت : 42000 تومان



ویژگی های محصول:
عمر محصول : 12 الی 16 ساعت
قدرت خوشبویی: عالی
پیشنهاد استفاده : روز و شب
مناسب برای : زنان
سن مصرف : تمام سنین
بو: ملایم و شیرین
فصل: چهار فصل



مشخصات محصول:
نام ادکلن : Chance
شركت تولید كننده : Chanel
كشور تولید كننده : فرانسه
حجم : 100 ML
نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Perfume



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 42000 تومان

 

 

خرید پستی
پارسی رنک

خرید پستی
قیمت این محصول: 85,000 تومان

 

برای اولین بار در ایران !

اینترنت نامحدود همیشه در جیب شما در سراسر ایران !

اینترنت همراه (مودم 3G)

اتصال به اینترنت در سراسر ایران با 2 تا 8 برابر سرعت اینترنت دیال آپ

اگر می خواهید در همه جای ایران روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود اینترنت داشته باشید …

فقط با یک USB و سیم کارت ایرانسل، رایتل یا همراه اول

در هرجای ایران که هستید میتوانید به اینترنت وصل شوید

این مودم در سایر فروشگاه ها و بازار با قیمت بالای 100 هزار تومان عرضه می شود

اما فروشگاه میهن استور آن را با قیمت استثنایی 85 هزار تومان و یک سال گارانتی تعویض عرضه میکند

قیمت : 85000 تومان

فرقی نمی کند در منزل هستید یا محل کار یا دانشگاه.

یا حتی در خیابان یا مسافرت تنها کافیست این مودم

20 گرمی به طول 8 سانتیمتر را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کنید!

یک سیم کارت ایرانسل، رایتل یا همراه اول داخل این مودم

قراردهید. و تنها با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان

اینترنت نا محدود با سرعت 2 تا 8 برابر دیال آپ روی

کامپیوتر خود داشته باشید.

بدون نیاز به سی دی و نصب آسان و خودکار هنگام اتصال مودم به رایانه

با 2 کلیک در کمتر از 1 دقیقه

 

به دو طریق می توان از اینترنت سیم کارت اپراتورهای همراه اول، رایتل و ایرانسل استفاده کرد :


روش اول : به میزان استفاده از اینترنت مبلغی از شارژ سیم کارت شما کسر (سیم کارت اعتباری) و یا اینکه به مبلغ قبض ماهیانه (سیم کارت دائمی) شما اضافه خواهد شد.

روش دوم : دراین روش با دریافت اشتراک ماهیانه می توانید به صورت نا محدود از اینترنت سیم کارت خود استفاده نمایید . مبلغ پرداختی شما ماهیانه بسته به انتخاب شما می تواند از 1000تا 10000تومان باشد .پیشنهاد ما به شما استفاده از روش دوم می باشد. برای استفاده از این روش کافیست کد مربوط به بسته اینترنت را در گوشی موبایل خود وارد کنید (کدها همراه با مودم برای شما ارسال خواهد شد و یا در سایت همراه اول، رایتل یا ایرانسل میتوانید آنها را مشاهده نمایید)

قیمت : 85000 تومان

این مودم علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت، لپ تاپ یا کامپیوتر

شما را تبدیل به یک موبایل می کند و امکان برقراری

تماس و مکالمه از روی لپ تاپ و رایانه و ارسال

و دریافت آسان sms را دارا می باشد.

جدیدترین مدل اینترنت همراه با برترین کیفیت

استفاده آسان با سیم کارت همراه اول و یا ایرانسل و رایتل

کیفیت بالای دستگاه با بهره گیری از چیپست Philips آلمان

با گارانتی 1 ساله تعویض 

قیمت : 85000 تومان

امروزه استفاده از اينترنت براي بسياري از مديران ،‌اساتيد و محققان جزو فعاليت‌هاي روزمره شده است. و از طرفي ثابت بودن مکان امکانات اتصال به اينترنت موجب مي‌شود که کاربر رايانه خارج از منزل و محل کار و در مسافرت‌ها به سختي بتواند به اينترت دسترسي پيدا کند.
يک راه بسيار کم هزينه و با راندمان بالا استفاده از مودم‌هاي 3G/EDGE مي‌باشد که يک سيم‌کارت (همراه اول يا ايرانسل) درون آن جاي مي‌گيرد و با اتصال آن به PC يا لپ‌تاپ شما به اينترنت متصل مي‌کند.
یک سیم کارت ایرانسل، رایتل یا همراه اول داخل این مودم قرار دهيد و تنها با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان اینترنت نا محدود با سرعت 2 تا 8 برابر دیال آپ روی کامپیوتر خود داشته باشید.
کساني که در مسافرت، روستاها ، خیابان و … که اتصال به اينترنت به روش‌هاي عادي ممکن نيست ميخواهند به اينترنت دسترسي داشته باشند مي‌توانند از اين مودم استفاده کنند.


اگر هنوز از اینترنت دیال آپ استفاده می کنید و از سرعت پایین و هزینه بالای آن ناراضی هستید

اگر Adsl منطقه شما را پوشش نمی دهد و یا از کیفیت سرویس Adsl خود ناراضی هستید

اگر می خواهید در همه جای ایران روی لپ تاپ خود اینترنت داشته باشید …
 
ارزانترین و شگفت انگیزترین اینترنت …

تنها با 10 هزار تومان در ماه اینترنت نا محدود داشته باشید …

تقدیم به شمایی که اینترنت جزء ضروری وجدا نشدنی حرفه و زندگیتان است 

قیمت : 85000 تومان

ویژگی های این مودم:
عدم نیاز به سی دی نصب درایور ( دارای حافطه داخلی که در آن کلیه اطلاعات نرم افزاری و درایور مربوطه ذخیره سازی شده است )
پوشش بیش از 95% از نقاط ایران
پشتيباني از شبكه هاي 3G,EDGE,GSM,GPRS
بدنه کامپوزیت به شکل Flash memory
با استفاده از Philps chip
طراحی صنعتی و ظاهری زیبا
پشتیبانی از کلیه سیم کارتهای همراه اول ، ایرانسل ، تالیا ، روستایی (WLL)
اتصال مداوم و مطمئن
مطابق با استاندارد ETSI GSM Phase2+
استفاده آسان در منزل، خیابان، جاده، مسافرت و …
امکان استفاده از اینترنت در حال حرکت
مودم 20 گرمی به طول 8 سانتی متر بدون نیاز به برق و باتری
امکان ارسال و دریافت sms با کامپیوتر و لپ تاپ
امکان مکالمه با موبایل از طریق کامپیوتر و لپ تاپ
قابل نصب بر روی تبلت های اندروید
قابل نصب روی سیستم های 32 بیت و 64 بیت Windows 2000, XP, Vista, Windows7, Windows 8
یکسال گارانتی تعویض

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 85000 تومان

 

 

خرید پستی
پارسی رنک

خرید پستی
قیمت این محصول: 39,000 تومان

 

موس بی سیم طرح اپل

فوق العاده سبک و با کیفیت

شیک ترین و حرفه ای ترین موس عرضه شده در جهان ...


با سیم های دست و پاگیر موس های قدیمی خداحافظی کنید!

شما می توانید با استفاده از موس بی سیم اپل تا 8 متر


 دور از رایانه، ویندوزتان را کنترل کنید ...


با خاصیت آیرودینامیکی فوق العاده جهت جلوگیری از خستگی دست

برای اولین بار در ایران همراه با 6 ماه گارانتی تعویض



قیمت : 39000 تومان

موس بی سیم و یا همان وایرلس اپل یکی از جدیدترین موس های عرضه شده در جهان می باشد که طرفداران بی شماری را در سرتاسر جهان به خود جذب کرده است. این موس که دارای زیبایی بی نظیری بوده فوق العاده با کیفیت و سبک نیز می باشد. موس بی سیم اپل دارای خاصیت آیرودینامیکی می باشد که باعث می شود دست شما هنگام کار با رایانه هیچگاه احساس خستگی نکند.
از دیگر ویژگی های این موس برد 8 متری آن می باشد که شما با استفاده از آن می توانید تا 8 متر دور از رایانه ، ویندوزتان را کنترل نمایید. موس اپل دارای بسته بندی اورجینال و شکیل بوده و برای اولین بار در ایران با 6 ماه گارانتی تعویض توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.


قیمت : 39000 تومان

ویژگی های موس بی سیم اپل:
- این موس یکی از زیباترین موس های موجود در بازار می باشد که به تازگی عرضه شده است.
- تکنولوژی لیزری بکار رفته در این موس آنقدر قدرت دارد که به شما این امکان را میدهد تا موس را بدون موس پد  هم به راحتی بر روی سطوح مختلف استفاده کنید.
- ماندگاری بالای این موس از قابلیت های ممتاز این موس می باشد.کلید های این موس عمر طولانی دارند و میتوانید با خیال راحت تا مدت ها از این موس استفاده کنید.



- این موس با تمامی سیستم عامل ها(ویندوز و مکینتاش) سازگاری دارد و بدون نیاز به نصب به سادگی روی سیستم عامل بارگذاری می شود.
- وزن بسیار سبک موس عامل بسیار مهم در راحتی کار با موس است و برای کسانی که طولانی مدت با کامپیوتر کار میکنند بسیار مناسب است.
- همچنین شکل آیرودینامیکی موس از خستگی دست شما جلوگیری میکند.


قیمت : 39000 تومان


- در این موس از فناوری نانو استفاده شده است که ان را از دیگر موس ها متمایز میکند.
- این موس دارای بسته بندی شکیل و اورجینال می باشد.
- موس بی سیم اپل دارای 6 ماه گارانتی تعویض نیز می باشد.





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 39000 تومان

 

 

 

خرید پستی
پارسی رنک

خرید پستی
قیمت این محصول: 23,800 تومان

 

فندک USB همه کاره

پدیده بی نظیر سال 2015

نسل جدیدی از فندک ها ...


این یک فندک معمولی نیست !!!

فندک USB همه کاره بدون نیاز به گاز و هیچ چیز دیگری

روشن خواهد شد!

دارای یک چراغ قوه قوی و مموری ریدر

همان چیزی که مدت ها به دنبالش بودید ...


برای اولین بار در ایران با 6 ماه گارانتی تعویض



قیمت : 23800 تومان



فندک USB همه کاره محصول جدید و بی نظیری می باشد که برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور با قیمتی استثنایی عرضه شده است. این فندک بدون نیاز به گاز و هیچ چیز دیگری روشن خواهد شد! فقط کافیست آن را با استفاده از کامپیوتر، لپ تاپ و یا برق خانگی شارژ کنید. با هر بار شارژ (حدود 1 ساعت) می توانید بالای 200 مرتبه از این فندک استفاده نمایید. از دیگر مزایای این فندک دارا بودن چراغ قوه قوی می باشد. همچنین قابلیت مموری ریدر این فندک، آن را به یک دستگاه همه کاره تبدیل کرده است!
در واقع فندک USB همه کاره، هم یک فندک بی نظیر می باشد که بدون نیاز به گاز و هیچ چیز دیگری روشن خواهد شد و هم یک چراغ قوه قوی و همچنین یک دستگاه مموری ریدر! همراه با این فندک یک بند آویز نیز وجود دارد که حمل و نقل آن را برای شما فوق العاده راحت خواهد کرد.


قیمت : 23800 تومان



مشخصات فندک USB همه کاره:
- روشن شدن فندک بدون نیاز به گاز و ...
- قابلیت شارژ با کامپیوتر، لپ تاپ و برق خانگی
- دارای چراغ قوه قوی
- قابلیت مموری ریدر (Micro SD)
- دارای بند آویز
- در رنگ های متنوع
- وزن فوق العاده سبک
- 6 ماه گارانتی تعویض


قیمت : 23800 تومان



فندک USB همه کاره

بدون نیاز به گاز و هیچ چیز دیگر


همان چیزی که مدت ها به دنبالش بودید ...

3 وسیله پر کاربرد در یک دستگاه!!!


هم فندک، هم چراغ قوه و هم مموری ریدر

در رنگ های متنوع برای اولین بار در ایران


با 6 ماه گارانتی تعویض





قیمت : 23800 تومان



این یک فندک معمولی نیست!!!

پدیده بی نظیر سال 2014


با این فندک شما دیگر نیازی به حمل کبریت های

یکبار مصرف قدیمی و سایر فندک ها نخواهید داشت...


وسیله ای که در طبیعت و مواقع ضروری فوق العاده پاسخگو خواهد بود ...

وسیله ای بی نظیر و به صرفه برای افراد سیگاری ...




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 23800 تومان

 

 

خرید پستی
پارسی رنک

تاريخ : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:فندک USB همه کاره,هم فندک، هم چراغ قوه و هم مموری ریدر,دارای چراغ قوه قوی,دارای بند آویز, | 19:17 | نویسنده : H&A |
صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 17 صفحه بعد

="canonical" href="http://antimason666.loxblog.com/" />