چند کتاب محشر

چند کتاب محشر
مجموعه ای از آثار موجود در موسسه هنر شیکاگو (Art Institute of Chicago) شامل 210 اثر با کیفیت عالی و اطلاعات کامل از قبیل نام نقاش، عنوان نقاشی، سال خلق اثر و ابعاد بوم نقاشی، از 28 نقاش معروف را برای شما آماده کرده ایم. 
پس از دانلود محصول، یک فایل زیپ در اختیار شما قرار می گیرد که پس از خارج کردن فایل از حالت فشرده، 28 فولدر که هر کدام مربوط به آثار یک هنرمند می باشد، در دسترس شما خواهد بود.
برای توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب رجوع کنید.
دانلود - 8000 تومان
 
در این بخش مجموعه آثار و بیوگرافی 20 هنرمند متعلق به قرن 19 را در قالب یک فایل Zip برای شما آماده کرده ایم. این فایل شامل بیش از 800 نقاشی با کیفیت خیلی خوب و اطلاعات کامل از قبیل نام نقاش، نام نقاشی، سال خلق اثر و ابعاد بوم نقاشی می باشد. 
برای اطلاعات بیشتر، به ادامه ی مطلب رجوع کنید.
دانلود - 8900 تومان
 
در این بخش، 26 نقاشی بسیار با کیفیت از ادوارد مانه، نقاش مشهور فرانسوی را برای دانلود قرار داده ایم. ابعاد فایل هر یک از این نقاشی ها بزرگ تر از 3500×2500 پیکسل می باشد. همچنین عنوان هر نقاشی، سال خلق آن و ابعاد بوم نقاشی را می بینیم.
دانلود این فایل را به عزیزانی که می خواهند با نوع قلم زنی و شیوه ی نقاشی ادوارد مانه آشنا شوند، جدا توصیه می کنیم.
حجم این فایل 60 مگابایت است.
دانلود - 4000 تومان
 
در این بخش حدود چهارصد عکس نایاب و کمیاب از فریدا کالو، مشهورترین نقاش زن در طول تمام تاریخ، در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. عکس ها با کیفیت خیلی خوب می باشند. 
دانلود - 4500 تومان
 
این مقاله ی نایاب شامل 16 صفحه می باشد که مجموع همه ی اطلاعات منتشر شده راجع به تابلوی بحث برانگیز لئوناردو داوینچی، مونالیزا را در خود جای داده است. تمام رازهای کشف شده ی مونالیزا، و اطلاعات به دست آمده از مونالیزای تازه کشف شده را نیز در این مقاله می خوانید.
مطالعه ی این مقاله را به شدت به علاقه مندان توصیه می کنیم.
دانلود - 3500 تومان
 
این مجموعه ی نایاب شامل بیش از 390 نقاشی از کلود مونه، ادوارد مانه، ال گرگو، اوژن دلاکروا، فرانسیسکو گویا، ژرژ سورا، هنری ماتیس، ماک شاگال، پل گوگن و وینسنت ون گوگ می باشد. فایل این نقاشی ها با کیفیت عالی بوده و شامل اطلاعات کامل از قبیل نام نقاش، عنوان اثر، تاریخ خلق اثر و ابعاد نقاشی می باشد.
 دانلود این مجموعه را به هنردوستان توصیه می کنیم.
دانلود - 7500 تومان
 
در این مجموعه، 360 اثر از نقاش مشهور اسپانیایی، سالوادور دالی موجود می باشد. نقاشی ها دارای کیفیت خوب و اطلاعاتی از قبیل نام نقاشی و سال خلق اثر می باشند. همچنین 74 عکس از این نقاش جنجالی را در این مجموعه جای داده ایم.

 

دانلود - 5000 تومان
 

این فایل شامل 1220 نقاشی می باشد که در طول سه سال گذشته تا اکنون، در صفحه ی «برترین نقاشی های تاریخ» منتشر شده اند. شما می توانید تک تک این نقاشی ها را در صفحه ی ذکر شده مشاهده کنید.

نقاشی ها با کیفیت خوب و اطلاعات مورد توجه (از قبیل: نام نقاش، نام نقاشی و سال خلق اثر) می باشد که در قالب یک فایل زیپ در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

حجم این فایل 78 مگابایت می باشد.

 

دانلود - 9900 تومان
 


پارسی رنک

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 خرداد 1394برچسب:خرید کتاب انلاین, | 11:27 | نویسنده : H&A |

="canonical" href="http://antimason666.loxblog.com/" />